Re: ODP: Jaka lista gier

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 17:37:07 MET DST

At 15:58 96-06-28 +0200, you wrote:
>czego i tak nie musisz robic, bo jesli zrobisz ciekawa strone
>to ktos zrobi do niej link, i boty czy wormy predzej czy pozniej
>Cie znajda.
> [Ja tam nigdzie swoich stron nie zglaszalem, do mojego Anon-maila
> nie ma przejscia z http wymienionego w sig'u, a mimo tego jak
> poszukasz hasla "Anonymous Mail Service" to znajdziesz mnie na
> wszystkich wiekszych search-engines.]
>Istotniejsza jest mozliwosc wprost przeciwna - niedawno
>uzgodniono specjalny (i obowiazujacy) protokol za pomoca ktorego
>robale maja sprawdzac do jakich directories nie maja prawa wstepu.
> [...]
Moze wiecej szczegolow na temat zabraniania (ro)botom
wchodzenia do stron.

Czy istnieje jakas konwencja podawania botom jaka informacja
ma byc dla nich istotna ?

Co to znaczy ze strona "is indexed" czy to jest informacja
ze calosc strony jest istotna dla np. Altavisty ?

Romek
-------- PeCetologia to nauka eksperymentalna --------