Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 14:20:52 MET DST

> kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz Kloczko) wrote in article
<4r03s6$8d2_at_olorin.nask.pl>...
> [...]
administacji
> : nei masz szans.
> : Nie bylo by badan ani zywkow gdzy by nie MS nie "zblizyl" komputerow
do
> : ludzi. Gdyby popzez zabawki, gry na cd-rom z wspaniala grafka nie
powstal
> : domowy rynek komputerowy czyli zpaotrzebowanie na to wszytsko co moj
> : przemowca(?) wymienil.
>
> Patrz Pan :)
> A ja myslalem ze okienka rozpropagowal Apple. Gry to ja myslalem, ze w
> przewazajacej wiekszosci powstawaly na Amige, Atati, a jeszcze wczesniej
Apple byl za drogi, Ja juz gdzies napisalem samcohdzo skonstruowali Niemcy
ale dopiero Ford uczynil go popularnym.

> Czy nie zdajesz sobie sprawy z tego, ze to jest zespol naczyn
polaczonych
> i jedno bez drugiego nie moze istniec. Nie przeceniaj roli i wagi M$.
> Jeszcze troche, a dowiemy sie ze gospodarka USA to Microsoft-em stoi.
MOze nie do konca ale........ MS to biliony ktore tworzy firma oraz rynek
ktory ta firma stworzyla czyli rynek komputerow osobistych. A tu juz wicej
pieniedzy bo hardware, sofwtare, training itp itd. Duzo pieniedzy. Poza
tym wielu ekonomistow wierzy ze potega gospodarcza w XXI wieku lezy nie w
samochodach i na pewnoi nie w tonie stali na glowe ale wlasnie w rynku
komputerowym. W XXI w. technologii.
> [...]
> dajmy sie zwariowac. Przeciez NT to M$ nie wymyslil (DEC), Excel to tez
nie
> jest produkt orginalny M$ i tak samo jest z Word-em, Visual C++, z
ostatnim
> flagowym produktem M$ do kontroli wersji zrodel i wieloma innymi
produktami,
> ktore na pewnym etapie rozwoju zostaly wykupione dosc czesto z cala
firma,
> ktora wpadala na jakis pomys. A wtej chwili M$ ma juz bardzo malo do
> pozarcia na rynku. To permanentne pozeranie mniejszych bylo glowna
I co z tego? To jest normalna praktyka ekonomiczna. Zrozum czleku ze MS to
bizness i jego glownym zadaniem jest robic pieniadze, uwalniac wartosc czy
jak tam by to zwal.
> Ta nieswiadomosc zatacza coraz wieksze kregi. Ostatnio na pytanie kto
> wymyslil Unix-a otrzymalem odpowiedz, ze M$ i jak na razie niezle mu to
> wychodzi i w tym momencie szczeka opadla mi do pasa.
T o niczym nie swiadczy. Spytaj sie pani w kiosku ruchu co to internet i
dostaniesz
rownie dobra odpowiedz.