Re: Toshiba PCMCIA

Autor: Piotr Wolski (pw_at_apple.phils.uj.edu.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 13:19:58 MET DST

jurgen_at_silesia.pik-net.pl (Jerzy Hodor) wrote:

[...]
> mam notebook'a Toshiba 3400CT.
[...]
> Czy ktos uzywa moze takiego notebooka i moglby mi podeslac drivery?
>Chodzi o to co u Toshiby nazywa sie TCM3.EXE (Toshiba Card Manager 3.0)
[...]

Jakos nie ma lawiny listow od uzytkownikow T3400 wiec sie odezwe, choc
mam pozniejszy model: T2130CS

1. Sprobuj na Toshiba Canada:

http://www.toshiba.ca/isg/support/files.html

maja wiecej plikow z supportu. Mozna stamtad nawet sciagnac Mouseware
7.0, ktory Logitech sprzedaje za pieniadze! Sciagalem kilka rzeczy i
nigdy nie byly zabezpieczane zadnymi haslami.

2. Mimo ze mam pozniejszy model, tez mialem w komplecie Card Manager
3.0 Nie musisz wiec chyba sciagac obslugi PCMCIA akurat do swojego
komputera, tylko do jakiegos pozniejszego - bedzie mniej bledow ;-)
Jaka karte uzywasz na PCMCIA? Jesli sieciowa, to lepiej zainstaluj
sobie enabler - nie zajmuje pamieci. (chyba ze bez przewy zmieniasz
karty w czasie pracy - wtedy musisz miec pelna obsluge PCMCIA)

3. Jesli mimo wszystko bedziesz jeszcze chcial Card Managera, to
wyslij mi maila - sprobuje go odszukac gdzies na dyskietkach i Ci
przesle, ale to musi potrwac kilka dni.

Powodzenia.

Piotr Wolski
Istytut Psychologii UJ, Krakow