Re: ODP: Jaka lista gier

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 13:40:52 MET DST

Dnia 27 Jun 1996 18:42:32 +0200, andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej
Przygodzki) napisal :

>Altavista to maszyna wyszukujaca za ciebie strony WWW przez
>podanie jej wyrazu lub grupy wyrazow ktore maja sie znalezc na tej stronie.
>Andrzej

Nie wydaje mi sie, zeby przeszukiwala strony WWW jak jej podasz co ma
znalezc. Z tego co sie orientuje to przeszukuje ona swoja lokalna
baze, gdzie zgromadzone sa informacje zbierane w webie przez specjalne
bot'y - np. u nas na serwerze WWW przegladajac logi znalezlismy zapisy
swiadczace, ze takie boty nas co jakis czas odwiedzaja. Mozesz tez sam
zglosic prosbe o wpisanie Twojego URL'a do bazy.

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)