Toshiba PCMCIA

Autor: Jerzy Hodor (jurgen_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 23:09:47 MET DST

Witam,

  Mam nastepujacy problem: mam notebook'a Toshiba 3400CT. Zgubila mi sie do
niego dyskietka z driver'ami do zlacza PCIMCIA. Znalazlem te drivery
na WWW Toshiby, ale... sa spakowane ZIPem z haslem! Producent kaze zadzwonic
do swojego BBS'a i wpisac sie do kapownika podajac part number notebooka.
Ale przeciez nie bede dzwonil do Stanow o taka duperele...
  Czy ktos uzywa moze takiego notebooka i moglby mi podeslac drivery?
Chodzi o to co u Toshiby nazywa sie TCM3.EXE (Toshiba Card Manager 3.0)
Albo lepiej, jakie jest haslo na rozpakowanie oryginalow?
Z gory dziekuje za pomoc!

--
Jerzy Hodor,
e-mail: jurgen_at_silesia.pik-net.pl