Re: w co inwestowac

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 05:15:09 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Ale argument. To kupcie 21" Trinitrony do PC.

Gdyby mozna bylo za porownywalna cene to kupilibysmy. Jako ze sie nie
dalo, a od Apple monitor do PC nie podejdzie, to sa 15". Gdyby sie
znalazl bogaty czlowiek ktory by dal fundusze specjalnie na 21"
trinitrony do 50 PCtow to bardzo chetnie kupia, nie watpie.

>Ile jest opcji do MAC a ile do PC? Stad i roznica w cenie i lepsze
>kampatybilnosc.

Na scsi do maca jest tyle opcji co do pc.

>Srurtu tutu umnie w pracy chodzi win95 na Compaqach i sie nie wiesza. Cud?
>Czy brakuje po prostu Tomka Orzechowskiego?

Brakuje kogos kto wykorzystywalby te komputery w nie-tylko-biurowych
zastosowaniach, z roznym hardware itd. Np. mnie. Od reki Ci je
wyloze, daj mi pol godziny.

>I wylacznie szkola potem jest praca i PC i Windows i MS Office.
>Masz wybor? Masz, mozesz zawsze wrocic do Koziej Wolki.

I szkola i praca. W pracy mam Maca, PC, i NeXT na biurku, w racku mam
Alphy, w osobnym pokoju gdzie nikt nie "urzeduje" Suny. A wybor mam,
to ja wybieram gdzie chce pracowac i co robic, i za ile, a nie mnie
mowia ze musze sie zajmowac tym czy smym. Jak zaczynalem prace w OTS
to bylo cos o supporcie dialupow pod Win 3.1, ale za kazdym razem jak
ktos o to dzwoni to "rozdelegowywuje" go do kogos kto sie Win zajmuje.
W HEP od razu bylo powiedziane, ze ja umozliwie Sunom i HP dzielenie
sie zasobami z PC, ale jak PCty nie beda chodzic to "tough shit".
Pewnie sie skonczy na tym ze PCty (Win95, jak wyjdzie NT 4 to moze NT)
tez bede ustaiwial, ale nie dlatego ze musze tylko dlatego ze jak ktos
jest OK czlowiekiem to chetnie mu pomagam. Nawet z WIN ;)

_tmo