Re: w co inwestowac

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 04:37:35 MET DST

> tmo_at_connie.ots.utexas.edu (Tomasz Orzechowski) wrote in article
<4qvbnn$quf_at_nerd.apk.net>...

> Na Uniwerku pracuje, ale to ma malo do rzeczy. Takie same znizki
> procentowo daje nam Dell jak i IBM jak i Apple. A mimo wszystko w
> glownym labie jest 150+ macintoshy a <50 PCtow. PCty maja 14 i 15
> calowe monitory, Mace 17" trinitrony.
Ale argument. To kupcie 21" Trinitrony do PC.

>W PC co chwile sie sypie cos,
> bo karta SCSI do skanera pogryzla sie z karta grafiki, albo CDROM
> zdecydowal sie wygrysc z pamieci sterownik do ethernetu. A Mace
> chodza i chodza.
Ile jest opcji do MAC a ile do PC? Stad i roznica w cenie i lepsze
kampatybilnosc.

> [...]
> nie dalo korzystac. Na NeXTcie jest NeXTStep bo nie ma opcji. Na
> Macu jest MacOS (z extension Aaron, czyli wyglada jak Copeland czyli
> nastepna generacja MacOS) i nie bedzie nic innego - bo nie potrzeba.
> Bo sie nie wiesza, bo raz na tydzien moze dostane "Error 4" czy "Error
> 11", a nie GPF co 4 przelaczenie aplikacji. Bo dokladam do SCSI
> cdroma, restartuje system i mam cdrom. Bo podpinam modem i clickam na
> netscape i modem sam wie ze ma dzwonic (o numer sie pyta, raz...). Bo
> clickam na ikone i TCP/IP mi leci po ethernecie, a nie przez modem.
Srurtu tutu umnie w pracy chodzi win95 na Compaqach i sie nie wiesza. Cud?
Czy brakuje po prostu Tomka Orzechowskiego?

> I co z tego ze szkola? Szkola jest na tyle duza (ot, 45, 50 tysiecy
> uczniow, kolo 15k staff...) ze takie same znizki da jej Apple jak i
> IBM. Czy Dell. Zeby wymienic tylko firmy z duzymi biurami w Austin.
> Inna sprawa ze licencja na Solarisa kosztuje mnie 75usd, a na HPUX
> 500. To tlumaczy dlaczego Sunow jest od cholery i ciutciut, a HPUX
> trudno znalesc. Ale to nie ta grupa :)
I wylacznie szkola potem jest praca i PC i Windows i MS Office.
Masz wybor? Masz, mozesz zawsze wrocic do Koziej Wolki.