Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 04:44:28 MET DST

> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
<199606280037.CAA25066_at_malcolm.rmnet.it>...

> gdyby M$ nie dzierzyl monopolu, to kazdy producent tych wszystkich
> CD ROMow multimedialnych albo robilby wersje dla kilku systemow
> albo powstalby wspolny standard.
Grego nikt im nie zabrania. Sam mam w domu Enehanced CD ktore jest tylko
pod MACa.
Ale to jest czyjs wolny wybor na jaka platforme robi.

> juz raz powiedzialem, ale do niektorych jak widac trzeba kilka razy:
> GUI warp'a i w95 obydwa sa CUA93-compliance, wiec z koniecznosci
> sa podobne.
> A Xerox powinien wytoczyc proces Apple'owi, Apple zas malemumiekkiemu
> itd, ale na szczescie jest juz precedensowe rozstrzygniecie
> ktore mowi ze sposob porozumiewania sie uzytkownika z programem
> nie moze byc przedmiotem patentu
To chyba mi dwa razy trzeba albo Ty jescze nie wiedziales tego Merlina. To
po prostu kopia GUI Win95, w dodatku brzydsza. Kopia panie.