Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 03:26:09 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996 01:10:06 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>I co mieli by ci rozadzni klienci uzywac OS/2? Co dzieci mialy by uzywac
>chcac sie pobawic CD-Romami - Unixa?

gdyby M$ nie dzierzyl monopolu, to kazdy producent tych wszystkich
CD ROMow multimedialnych albo robilby wersje dla kilku systemow
albo powstalby wspolny standard.

>Bo na to ludzie czekali!

wlasnie o tym pisze:
ludzie czekali bo cholerne pismaki im powiedzialy ze maja czekac.
powinni byli tluc do tepych lbow: nie ma na co czekac, to co ma
dopiero byc w Chicago jest juz dawno na MACu czy w WARPie.
Ludziska - olewajcie Chicago ktory wciaz sie opoznia, a BETY nie
robia zbyt dobrego wrazenia (poza coraz sliczniejszym GUI)
lecz kupujecie WARPa i DOMAGAJCIE sie od sklepikarzy odpowiednich
wersji pozadanych przez was programow i/lub CD multimedialnych

W kapitalizmie GLOSUJE SIE PIENIEDZMI
Zadzialalobyto bardzo szybko, gdyby przecietnemu sklepikarzowi
wyszlo ze sklepu kilkadziesiat osob mowiac: eeeeeeeeee tam, nic
pan nie ma dla OS/2 - ten natychmiast zadzwonilby do swoich
dostawcow. Hurtownik po odebraniu kilkunastu takich telefonow
zaczalby wydzwaniac do producentow - co wy przyglupy nie umiecie
zrobic innej wersji? i tak dalej

W sumie - zmuszasz mnie Slawku do pisania o rzeczach oczywistych

>przeciwko IBM o plagiat.....

juz raz powiedzialem, ale do niektorych jak widac trzeba kilka razy:
GUI warp'a i w95 obydwa sa CUA93-compliance, wiec z koniecznosci
sa podobne.
A Xerox powinien wytoczyc proces Apple'owi, Apple zas malemumiekkiemu
itd, ale na szczescie jest juz precedensowe rozstrzygniecie
(proces Lotus versus Borland, o wlaczenie do Quattro Pro mozliwosci
uzywania tej samej klawiszologii co w 123)
ktore mowi ze sposob porozumiewania sie uzytkownika z programem
nie moze byc przedmiotem patentu

Grego