Re: Swieta wojna trwa

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 03:15:35 MET DST

At 00:54 28.06.96 +0200, you wrote:

>przede
>problemow z
>>
>Pecet to komputer osobisty, co to oznacza powaznie popracowac?
>Co na nim robisz?

Sluszne pytanie. Wiec ad rem:
Najpierw czego nie robie - nie gram bo po kilku do nastu godz. z ryjem w
ekranie i PeCetowych flakach juz mi sie zwykle nie chce.

A co robie?
Na swoim:
Swoje SOHO (Serwisu Pecetologicznego biurokracja).
Wszelkie testy i proby pasci klientowskich i wymagam by jedynym w takim
przypadku zrodlem nieprawidlowosci byla owa powierzona padlina bo inaczej
diagnostyka jest niewykonalna.

Na cudzych:
Naprawiam/psuje/optymalizuje/instaluje/...

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)