Re: MAC jest be?

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 03:15:31 MET DST

At 23:39 27.06.96 +0200, you wrote:

>Jak sie nie potrafi robic biznes i ma strategie rynkowa psa ogrodnika to
>trudno wymagac aby sie udalo. MAC to przyklad nieprofesjonalnosci.

Intensywnie wykorzystywanej przez profesjonalistow.
Mac siedzi mocno w swojej niszy rynkowej (powazna grafika, DTP, sklad
komputerowy; muzyka) i watpie by go cos latwo wygryzlo, chyba smierc
techniczna sprzetu po likwidacji Apple'a.
Inna sprawa to czy ta nisza wyzywi Mac'a?

>I czy taki dobry OS?

Dobry!
Dziala i rzadko slychac by sie gdzies sypnal, do tego prawdziwie obiektowy.
Wyglada niebrzydko i przyjazniejszy od Win* - jest naprawde intuicyjny.
Trzeba kretyna by nie zaczal sie tym poslugiwac swobodnie w ciagu kwadransa!
P'n'P ma w sobie od zarania, i to dzialajace bez zarzutu. Czy ktos slyszal o
niekompatybilnosci rozszerzenia sprzetowego do Mac'a z Mac'iem lub MACOS'em?
Najwyzej potrzebny jest upgrade MacOS'a do wspolczesnej wersji, ale takie sa
prawa rozwoju.
Megabajtami gospodaruje sensowniej niz Microsofty wszelkie, choc lubi zasoby.

>Windows 95 jest ciekwasze a nie wiem czy ten nowy zapowiadoany GUI/OS na
>MAC zdazy przed likwidacja firmy........ (co sie stalo e-world?)
>PS Choc slyszlem ze IBM kupil licencje na MAC OS czyli moze raczej smierc
>OS/2 nadchodzi?

Moze w dziedzinie domowej, bo profesjonalisci zaczynaja stadami przechodzic
MS w strone WARP'a. Ten ruch zapewne zintensyfikuje sie w miare zanikania
aplikacji dla 'zwyklych' Win, zwlaszcza jesli W'9x nie ulegna generalnej
optymalizacji i stabilizacji.
A o jakosc kundla MacOS-OS/2 sie nie boje - oba powazne i ew. beda wspolnie
rozwijane przez ekipe, ktora juz pokazala, ze zna sie na programowaniu.
Znacznie bardziej boje sie, ze bede zmuszony ulec W'9x bo moi klienci mnie
do tego zmusza - trudno pewnie bedzie za rok albo dwa odpowiedziec, ze
komputera pracujacego pod W'9x nie podratuje bo nie znam na wylot systemu
operacyjnego.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl