Re: w co inwestowac

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 18:23:25 MET DST

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
: przetrwam bez trudu.
: Akurat tak sie sklada ze mam brata ktory od lat zajmuje sie grafika
: komputerowa, ze skutkami na tyle dobrymi ze ostatnio zaproszono go
: na wyklady do Krakowa i Bielska Bialej n/t wlasnie Corela DRAW.
: Bawil sie nim jeszcze na 386sx/16MHz.
: i gdziekolwiek go nie zaprosza - nie pyta ani o procesor,
: ani o karte video, ani o monitor - zawsze pyta najpierw o pamiec,
: bo od jej ilosci GLOWNIE zalezy co (i jak) bedzie mogl zademonstrowac

Ciekawe co pokazuje. Ja polecam obrazek "snowbarn", chyba z 3.0.
odrysowanie zajmuje od 30s do paru minut, nie zalezy od szybkosci
karty graficznej, a dysk tylko czasem mrugnie.
Byc moze Twoj brat pokazuje glownie kilkunasto megabajtowe bitmapy?
Bo Corel (przynajmniej ten stary ktorego znalem) nie byl specjalnie
pamieciozerny.

: ma jednak wystarczajaco duzo doswiadczenia i wystarczajaco otwarty umysl
: by nie dac sie oglupic reklamie i jak mu maszyna z nowa wersja Corela
: zaczyna chodzic jak krowa na ocieleniu to nie mysli jak 90% uzytkownikow:
: "za wolna"? - musze zmienic mojego pentium 100 na 166

Ja tam w takim momencie patrze na lampke od HD. Jak swieci - potrzebuje
wiecej pamieci, jak nie swieci, lub mruga z rzadka - trzeba dokupic MHz.
Czy to takie trudne?

Jarek.