Re: W co inwestowac?

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 13:38:33 MET DST

> Po prostu - jak sie juz ma ten multitasking
> (nawet taki twutwu-win-tasking)
> to sie go zaczyna predzej czy pozniej wykorzystywac
> i wtedy wlasnie okazuje sie ze 386dx/40Mhz+32MB RAM, jest maszyna o wiele
> szybsza (nie obliczeniowo, bo to dla niewielu ma znaczenie, lecz w tym
> co istotne - w czasie reakcji na polecenia uzytkownika)
> niz pentium 160MHz + 8MB RAM.

Pamietam, przed dwoma laty na jakiejs wystawie, IBM przedstawial nowa wersje
OS/2 - czyli Warpa. Bylo wystawione kilkanascie maszyn i mozna bylo sie na
wlasne oczy przekonac co to za system. Oczywiscie nie omieszkalem skorzystac
i bawilem sie ok. godziny. Na koniec mnie zainteresowalo na jakim to
sprzecie dziala, i okazalo sie, ze wszystkie wystawione komputery to 386SX
16MHz + 32MB RAM. A system chodzil jak burza...

Pilar