Re: Digger

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 10:38:09 MET DST

Dnia Thu, 27 Jun 1996 01:28:20 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisal :

>Jak wspominamy, to na calego - moim pierwszym komputerem byl
> Amstrad 464 i wole Fruity Franka ! - miales cos tak fajnego na
>SpecTrumne ? ;-)))
>
>Pozdrowienia
>Grzegorz.
A The Last Starfighter na Atari - lepsze od X-Winga i pamietam jak
dzis - mialem go nagranego na kasecie TDK-90 na samym poczatku i na
moim magnetofonie Atari 1010 (qrcze, chyba tak to bylo) zajmowal 125
jednostek licznika !. Pamietam jeszcze Kennedy Approach, ktory wgrywal
sie ponad POL GODZINY - oczywiscie jak nie wystapil jakis blad ;-). A
poza tym do Atarynki mozna bylo podlaczyc najszybsza stacje dyskietek
wsrod 8 bitowcow - 1050 - niestety pozostalo to moim niespelnionym
marzeniem. Pozniej mialem Commodore 128 i tam juz moglem korzystac z
CP/M a na nim byl fajny Pascal - jeszcze na pierwszym roku z niego
korzystalem.

PS
Jesli to kogos interesuje to mam na PeCeta emulatory:
- Commodore 64
- Atari 800xl/65xe
- Mac
- ZX Spectrum

PPS
Oczywiscie pamietam jeszcze o innych grach na Atarynke i C-64 i tak
nawet czasem z kolegami z roku przypominamy sobie te fajne gierki i
pierwsze kontakty z AT, gdy wszyscy sie zastanawiali po co komu 640kB
RAMu !!!! i po co - wtedy jeszcze pod nazwa WINCHESTER (???).

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)