Re: Digger

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 03:28:20 MET DST

formatc_at_hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) wrote:

>ZX Spectrum jest COOL. To byl moj pierwszy komputer, a moja ulubiona gra to
>Sabre Wolf. Dlatego tez sciagnalem z Internetu emulator spectruma i mase gier
>Wszystkie chodza jak marzenie.
>Takich gier jak na Spectrusia to juz nie ma...

Jak wspominamy, to na calego - moim pierwszym komputerem byl
 Amstrad 464 i wole Fruity Franka ! - miales cos tak fajnego na
SpecTrumne ? ;-)))

Pozdrowienia
Grzegorz.

p.s. Do mlodszych kolegow, ktorzy tego nie pamietaja:
Spectrumowcy, Commodorowcy, Atarowcy i Amstradowcy 'zarli'
sie jakies 10 lat temu rownie bezwzglednie jak tu i teraz Windziarze,
Osiarze i U*xiarze. I co nam z tego zostalo ?... ;-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl