Re: w co inwestowac

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 03:28:25 MET DST

tmo_at_connie.ots.utexas.edu (Tomasz Orzechowski) wrote:

>A u mnie zdecydowana wiekszosc (w sumie praktycznie wszystkie)
>komputery u sekretarek i innych biurowych urzedasow to Macintoshe. I
>co? Moze nie trza jednak Wi[n|rus]95, eh?

Juz czytalem takiego madrale, co twierdzil, ze Maki moga miec
przed soba przyszlosc tylko w takim wypadku, jezeli powstanie
BACZNOSC Windows 95 for Macintosh SPOCZNIJ. :-))))))))))))
Naprawde, nie zartuje - to bylo jakies dwa miesiace temu,
na alt.fan.bill-gates bodajze.... Swoja droga jakis psycholog
moglby napisac doktorat pt. 'Efekt hipnotyczny machajacych
raczkami ikonek na monitorze', albo cos w tym guscie. ;-)

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl