Re: Plyty i SIMMy - ostrzezenie

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 10:52:30 MET DST

> : Pomyslalem wiec ze zostalem nabrany i sprzedano mi 4MB za 16MB i poszedlem
> : nastepnego dnia pod adres firmy z reklamacja. O dziwo ta firma rzeczywiscie
>
> P.S. Czy zaproponowano Ci doplate lub zrot pienedzy, czy tylko doplate?
> Bo moze specjalnie maja pare takich SIMMow, do tego jedna demonstracyjna
> plyte i najpierw sciagaja klientow cena, a potem trzeba doplacac..

Mam kolege ostatnio parajacego sie handlem sprzetem. Mowil mi, ze z
kosciami 16 MB maja szczegolne problemy (podobne dokladnie do opisanych
powyzej) - i ze juz wyprobowali 4 rozne typy i zaden z nich nie pracuje
idealnie na dowolnej plycie. Tylko ze on wymienia nie dzialajaca pamiec
za darmo na inna (ktora by plyta widziala...). jak to z tym jest dokladnie
to nie wiem (ale tak jest w rzeczywistosci).

WP.