Re: Jaka lista gier

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 10:59:56 MET DST

> -=> Otoz czy ktos moglby mi polecic jakas ZYWA(!) liste dyskusyjna na
> -=> temat gier komputerowych.
> games_at_ucinvl.uci.agh.edu.pl

Po takiej poradzie gosc za chwile zacznie wysylac na liste
komendy typu subscribe itd.
A szczerze mowiac (bo ja liste ta czytam) - to chyba szkoda sobie smiecic
konto (bez obrazy dla fanow listy "games"). Opis jakiejkolwiek gry,
hints itd. znajdziesz o wiele skuteczniej przy pomocy altavisty itp.
browserow sieciowych.
A na lsicie games najczestsze dyskusje brzmia:
"a co to znaczy slowo lamer?" :-)))))

WP.