Re: Plyty i SIMMy - ostrzezenie

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 20:17:31 MET DST

Lukasz Bajonski (lbajon_at_sgh.waw.pl) wrote:
: Pomyslalem wiec ze zostalem nabrany i sprzedano mi 4MB za 16MB i poszedlem
: nastepnego dnia pod adres firmy z reklamacja. O dziwo ta firma rzeczywiscie
: istniala pod tym adresem, a na moja skarge serwisant odpowiedzial, ze mam
: stara plyte glowna - bo to jest najnowoczesniejsze rozwiazanie i chodzi tylko
: w najnowszych plytach. I rzeczywiscie zademonstrowal w swojej plycie za jest
: to 16MB. Firma okazala sie uczciwa i za doplata 5 zl wymienila mi ta 16
: na normalna, z zewnatrz wygladajaca tak samo jak moje poprzednie czworki.

P.S. Czy zaproponowano Ci doplate lub zrot pienedzy, czy tylko doplate?
Bo moze specjalnie maja pare takich SIMMow, do tego jedna demonstracyjna
plyte i najpierw sciagaja klientow cena, a potem trzeba doplacac..

JArek.