Re: Jaki warszawski dostawca internetu ma szybkie wyjscie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 04:34:06 MET DST

On Wed, 26 Jun 1996 02:13:59 +0200 you wrote:

>A ilu macie monopolistow na lacza miedzynarodowe ? Bo my jednego: NASK.

wlasnie dlatego mnie to dziwi bo tu tez jest jeden (telecom italia)
monopol telecom italia ma upasc dopiero za 2 lata (zgodniz z porozumieniami
EWG) a na razie telekomunikacja wloska uchodzi (i wydaje mi sie ze slusznie)
za najdrozsza i najgorsza w europie (przynajmniej zachodniej)

dlatego jest to takie wkurzajace ze rodzimy monopolista jest jeszcze
bardziej pazerny i tak cholernie krotkowzroczny mimo ze panstwowy
(teoretycznie - przedsiebiorstwo panstwowe nie musi myslec wylacznie
o zysku, ale np. o korzysciach edukacyjnych itd. oczywiscie wiem ze
to sa stronzate bo wiem jak to funkcjonowalo, z Polski wyjechalem
zaledwie 4 lata temu)

Grego