Re: Jaki warszawski dostawca internetu ma szybkie wyjscie

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 14:02:21 MET DST

In <199606260132.DAA09071_at_malcolm.rmnet.it>, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) writes:

>dlatego jest to takie wkurzajace ze rodzimy monopolista jest jeszcze
>bardziej pazerny i tak cholernie krotkowzroczny mimo ze panstwowy
>(teoretycznie - przedsiebiorstwo panstwowe nie musi myslec wylacznie
>o zysku, ale np. o korzysciach edukacyjnych itd. oczywiscie wiem ze
>to sa stronzate bo wiem jak to funkcjonowalo, z Polski wyjechalem
>zaledwie 4 lata temu)

W zeszlym roku stalismy o nad przepscia,
teraz posunelismy sie o caly krok na przod. :)) Juz nie pamietam czyj to cytat.
A tak powaznie to Polska ma szanse stac sie najdrozszym krajem europy.
Na razie, z tego co zauwazylem chleb jest jeszcze tanszy niz na zachodzie
ale tyo tylko kwestia czasu - w mamy koncu socjalizm....
Pozdrawiam
Jarek.