Re: ADW czy ADZ ???

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 20:54:39 MET DST

Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl) wrote:
> Jesli ktos wsadzil amd5x86 133 w inna plyte to niech napisze jak chodzi...

> Tomek

Ja wsadzilem amd5x86 133 w plyte UMC i wsio chodzi. Wyniki takie same jak
w przypadku 'GigaByte'. Mam go podkreconego na 160 Mhz (ADZ) i dzieki
wiatraczkowi jest zimnutki. Wszystko chodzi, zadnych GPF-ow.
(Od razu odpowiadam : nie nie zapuszczalem tylko WINDY, postawilem tez
LINUXA - mialem male problemy z X-ami, ale okazalo sie, ze to moj podkrecony
na 17 Mhz TRIDENT im przeszkadza - po przestawieniu ISY (fajnie to wyglada -
ISA) na 8 Mhz wszystko dzialalo OK. Dodam tez, ze duzo pracuje pod WIN95
(tata - glownie WORD i EXCEL) - zadnych klekniec wiec uwazam ze nie ma na co
pluc. Ale twierdze, ze GIGABYTE jest lepszy - dziwne ale szybciej dziala tam
PCI - moze mam zworkologie pochrzaniona.

Pozdrawiam Michal