Re: W co inwestowac?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 19:21:49 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
: >No nie wiem. Patrze sie na to W95, machnalem mysza, i czekam sekunde na
: >efekt. Dysk ani mignie, to jak myslisz, w co powinienem inwestowac?
: W/g mnie w samozaparcie i twarda meska decyzje - won z W'95! Odinstalowac to
: info-badziewie i przestac tracic moc obliczeniowa na slicznostkowe bajery na
: ekranie. Niech wyglada brzydziej (W. 3.1x) ale za to bedzie dzialac.

IMHO - wyglada ladniej. A w paru miejsscach stary wyglad byl obiektywnie
lepszy niz nowy.

: Czegos tu zreszta nie rozumiem - mnostwo jobow na W'95 i wszyscy niemal
: trzymaja sie tego kurczowo.

I tu jest wlasnie klopot z owa meska decyzja. Bo wyrzucic mozna, tylko
na jak dlugo? Pol roku? To moze jednak lepiej uczyc sie przez ten czas
nowego?
P.S. jak juz odinstalowywac, to chyba sadzac w zamian OS/2, a nie 3.11.

P.S.2 W porownaniu do W3.11, to 95 jest chyba jednak lepsza, choc sporo
    rzeczy poszlo niestety w niewlasciwa strone...

Jarek.