Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 21:51:08 MET DST

At 16:14 24.06.96 +0200, you wrote:

>Mam S3 trio/32 i podobne problemy. Ale nie wpadlem na to ze to karta. Mam
>fax/modem na COM2.

>Dodatkowy swietny patent to odwracanie strzalek w scroll-barze. U mnie dziala w
>100% - jak sobie tak poskrolujesz okno (juz bez trzymania przycisku) to kliknij
>wewnatrz okna i znowy najedz na przycisk strzaleczki. Odroci sie w druga strone
>i bedzie dzialac odwrotnie. Swietnie zabawia to kazde towarzystwo...

>Znalazlem wlasnie opis tej karty (zwie sie u mnie EC213/EC218E/EC218 - jedna z
>nich bo opis jest wspolny). Pisza: gdy uzywasz adresu portu COM4,
> [...]
Cos tu nie tak - mam karte graficzna Paradise Bahamas (Western Digital) -
wlasnie na procesorze Trio-64, z driverami "Oasis" (bo takie dostarcza WD).
W instrukcji jest uwaga o COM4:, wylaczaniu QEMM stealh mode i
zarezerwowaniu calego obszaru A000-c7ff. Ale nie mam cudow, z wyjatkiem
kleszczenia sie myszy na pasku przewijania pionowego (poziomy jest OK).
Zjawisko to jednak nie jest specyficzne dla Trio - to samo bylo rowniez gdy
uzywalem oryginalnego Trident'a 9420.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl