Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: Leszek Zdonek (tom415_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 18:03:51 MET DST

At 03:44 96-06-25 +0200, you wrote:

>To normalne - Trio 64 V+ gryzie sie na niektorych plytach z COM port.
>Zmien sobie COM-a na ktorym masz modem i bedzie OK (pewnie masz na 2 lub 4 - to
>zmien na 3 - lub odwrotnie)!

Niestety. Sprawdzalem zarowno na COM2, COM3 i COM4, a dodatkowo jeszcze w
roznych konfiguracjach z IRQ. Zawsze to samo - nieokresowo: ComError[overrun]=#.
Nie sprawdzalem jedynie z COM1, bo nie chcialo mi sie myszy
przekonfigurowywac, ale zwazywszy na kleszczenie sie strzalek na paskach
przewijania przy uzywaniu myszy (na COM1), domyslam sie ze moze byc
dokladnie to samo.

Zreszta ten ComError nie jest jeszcze najgorszy. Jesli macie mozliwosc, to
sprobujcie przesledzic co sie dzieje z transmisja >19200 poprzez np. COM3,
kiedy Trio64V+ wykonuje scrolling duzego okna graficznego. Tragedia!!!

P.S. W trybie tekstowym, oraz z driverami standard VGA jest wszystko OK.

Leszek.