Re: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Marian Klekota (marian_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 15:13:44 MET DST

Wojtek Zuchowski (wojtek_at_brp.waw.pl) wrote:
: >> wez sobie go lepiej posluchaj zamiast pisac takie glupoty...
: >>
: >Sluchalem!!!!! A poniewaz mam GUSa Classic to slyszalem roznice..
: >Ale, co ja wam bede tlumaczyc :)

: no i jakie byly te roznice? bo jesli to wedlug Ciebie gra ladniej to posluchaj
: sobie Covox'a a zaprawde powiadam Ci, zachwycisz sie...

Jestem cierpliwy ... ale to juz zaczyna mnie draznic. Jesli ma sie mgliste
pojecie o tych kartach to lepiej nie p****. Nie mam zamiaru udowadniac ze
Twoj sluch ma powazne klopoty, ale jeslibys sie wysilil choc troszke i
przeczytal dokumantacje do GUS'ow ( techniczna ) to bys wiedzial ze :

1. Cala rodzina GUS ( Primax, Classic, Max ) ma ta sama dolegliwosc, tzn.
wraz ze wzrostem aktywnych kanalow spada czestotliwosc odtwarzania dzwieku.
I tak przy 15 kanalach GUS JESZCZE GRA z czestotliwoscia 44 KHz ale po
przekroczenu "magicznej" cyferki jakosc gwaltownie spada. Przy 32 kanalach
spada do 15 czy 11 KHz co niestety daje sie odczuc.
2. GUS PnP jest pozbawiony tej dolegliwosci

Tyle z dokumentacji, ale poniewaz przesiadlem sie z GUS MAX z 1 MB RAM na
GUS PnP z 4.5 MB RAM wiec moge powiedziec ze nawet jesli MAX nie przekraczal
tych 15 kanalow to w porownaniu z PnP wyczuwa sie WYRAZNY skok jakosci
odtwarzania dzwieku, zarowno barwy jak i dynamiki. Obydwie karty mialem
podlaczone do tego samego zestawu audio ( tzn. do wiezy Pioneer 2x45 W z
kolumnami 100 W ) i uwazam ze podlaczanie kart do tandetnych glosniczkow
mija sie z celem , pasmo przenoszenia ich jest wrecz obrzydliwe.

No to by bylo na tyle.

PS
 A i jak kogos interesuje to informuje ze midi adaptor jaki jest
 dodany do AWE 32 full ver. dziala swietnie z GUS'em PnP ( osobiscie
 sprawdzilem - z powodzeniem stosuje ).

--
| Marian Klekota                      |                            |