Re: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Wojtek Zuchowski (wojtek_at_brp.waw.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 15:42:35 MET DST

>Jestem cierpliwy ... ale to juz zaczyna mnie draznic. Jesli ma sie mgliste
>pojecie o tych kartach to lepiej nie p****.

mgliste pojecie to moze Ty masz, sluchalem obu i wiem co pisze.

 Nie mam zamiaru udowadniac ze
>Twoj sluch ma powazne klopoty,

i slusznie najlepiej zajmij sie swoim...

 ale jeslibys sie wysilil choc troszke i
>przeczytal dokumantacje do GUS'ow ( techniczna ) to bys wiedzial ze :
>1. Cala rodzina GUS ( Primax, Classic, Max ) ma ta sama dolegliwosc, tzn.
>wraz ze wzrostem aktywnych kanalow spada czestotliwosc odtwarzania dzwieku.

sluchaj koles... swojego pierwszego GUS'a kupilem jako jeden z pierwszych
egzemplarzy w kraju, wiec daruj sobie te wypociny...

>I tak przy 15 kanalach GUS JESZCZE GRA z czestotliwoscia 44 KHz ale po
>przekroczenu "magicznej" cyferki jakosc gwaltownie spada. Przy 32 kanalach
>spada do 15 czy 11 KHz co niestety daje sie odczuc.

zgrywasz sie na experta a sam nie wiesz jakie bzdury piszesz, przy 32 kanalach
jest to 19 z kawalkiem KHz...

>2. GUS PnP jest pozbawiony tej dolegliwosci

ale grajac mody zwyklymi playerami zatyka sie identycznie, to po prostu
slychac.

>Tyle z dokumentacji, ale poniewaz przesiadlem sie z GUS MAX z 1 MB RAM na
>GUS PnP z 4.5 MB RAM wiec moge powiedziec ze nawet jesli MAX nie przekraczal
>tych 15 kanalow to w porownaniu z PnP wyczuwa sie WYRAZNY skok jakosci
>odtwarzania dzwieku, zarowno barwy jak i dynamiki.

zdaje ci sie... jakich uzywasz playerow? jakichs specjalnych do GFA1?