Re: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 11:32:59 MET DST

On 24 Jun 1996, Marian Klekota wrote:

> Wojtek Zuchowski (wojtek_at_brp.waw.pl) wrote:
> : >> wez sobie go lepiej posluchaj zamiast pisac takie glupoty...
> : >>
> : >Sluchalem!!!!! A poniewaz mam GUSa Classic to slyszalem roznice..
> : >Ale, co ja wam bede tlumaczyc :)
>
> : no i jakie byly te roznice? bo jesli to wedlug Ciebie gra ladniej to posluchaj
> : sobie Covox'a a zaprawde powiadam Ci, zachwycisz sie...
>
> Jestem cierpliwy ... ale to juz zaczyna mnie draznic. Jesli ma sie mgliste
> pojecie o tych kartach to lepiej nie p****. Nie mam zamiaru udowadniac ze
> [...]
[rest cutted]

O! I to mi sie podoba, czlowiek ktory zna sie na rzeczy.
Bo ja ocenialem te karty wlasnie na sluch, no i mi wyszlo ze PnP lepsza.
No, a moj interlokutor zakochany w AWE tylko sie szarpie i gada od rzeczy.
Pewnie nigdy nie slyszal nic poza AWE (a przed AWE pewnie nic nie slyszal :))
Dzieki za ten glos w dyskusji.

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_eleet.iele.polsl.gliwice.pl |
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |