Re: AMD K5 raz jeszcze

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 14:26:23 MET DST

> Otoz po pierwsze AMD K5 nie jest az tak niekompatybilny z Pentium Intela ze
> polowa programow nie chodzi, jak to sugerowal Karpio. Jedynym programem
> ktory odmowil wspolpracy bylo 3D Studio.

Prosze o przedstawienie kopii listu w ktorym napisalem, ze polowa programow
nie chodzi albo o przeprosiny. Twierdze, iz napisalem ze kilka programow nie
chodzi i ze spodziewam sie dalszych problemow. Dodatkowo wymienilem chyba ze
4 niedzialajace programy. Dla mnie to dyskwalifikuje procka, bo a nuz sie
okaze, ze nie chodzi na nim jakis niezwykle wazny program, ktorego bede
musial uzywac za pol roku...

karpio