Re: AMD K5 raz jeszcze

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 15:37:24 MET DST

On Mon, 24 Jun 1996, Andrzej Karpinski wrote:

[CIACH]

> Prosze o przedstawienie kopii listu w ktorym napisalem, ze polowa programow
> nie chodzi albo o przeprosiny. Twierdze, iz napisalem ze kilka programow nie
> chodzi i ze spodziewam sie dalszych problemow. Dodatkowo wymienilem chyba ze
> 4 niedzialajace programy. Dla mnie to dyskwalifikuje procka, bo a nuz sie
> okaze, ze nie chodzi na nim jakis niezwykle wazny program, ktorego bede
> musial uzywac za pol roku...

Jest jeszcze podobno jeden aspekt calej sprawy. Kumpel z USA robil testy
i twierdzi, ze AMD wytrzymuja porownanie z Pentium jedynie przy nieduzym
RAMie. Po wlozeniu w komputer 32 MB lub wiecej Pentium odjezdza do
przodu. Dotyczy to zarowno AMD K5, jak i AMD 133 MHz. Sprawdzal to pod
DOS, Win 3.11 i Win (tfu!) 95 (czyli - jak gdzies przeczytalem - Bob for
W4W). Czy ktos w Polsce robil takie testy?

OSciski!
Mirek Nowakowski