AWE32 czy GUS PnP ?

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Sun 23 Jun 1996 - 16:43:24 MET DST

Tak sobiw własnie sledze ta dysusje i troche zaczyna to przypominac wojne
miedzy Commodore a Atari z konca lat 80-tych. W szkołach podstawowych
dochodzilo nieraz do rekoczynow na tym polu.
Osobiscie jakos sie tak zlozylo,ze mam obydwie te karty (no prawie bo Gravisa
to tylko Classica). Slucham na nich przede wszystkim midy. Moje odczucia sa
takie, ze GUS ma lepsze instrumenty dente a AWE perkusje. Faktem jest ze na
jednej karcie czesc midow brzmi zle a na drugiej dobrze i odwrotnie.

Sugestia (nie wiem czy wykonalna) ale obie karty maja RAM i to w iloœci
wystarczajacej, napisac programk ktory zamienia pliki *.pat na *.sbk i
odwrotnie. Sam bylbym czyms takim zainteresowany dwa (no prawie) w jednym.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl