Re: AWE32 czy GUS PnP ?

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 23 Jun 1996 - 18:18:15 MET DST

On 23 Jun 1996 14:43:24 GMT, mkowalik_at_usk.pk.edu.pl (Marcin Kowalik)
wrote:

>Sugestia (nie wiem czy wykonalna) ale obie karty maja RAM i to w iloœci
>wystarczajacej, napisac programk ktory zamienia pliki *.pat na *.sbk i
>odwrotnie. Sam bylbym czyms takim zainteresowany dwa (no prawie) w jednym.
>
>Marcin Kowalik
>mkowalik_at_usk.pk.edu.pl

Wszytsko zalezy od jakosci sampli. Do kazdej karty mozna dolozyc
standardowa wavetable dowolnego producenta, mozna do SB dolozyc
Ensoniq mozna dowolne kombinacje. Dobra zabawa z wavetable midi ma
wetdy gdy wavetable jest rzeczywiscie dobrej jakosci a to zapewnia
dowch producentow Roland seria GS i jeszcze lepsza Yamaha seria XG.
Radze posluchac a potem zastanowic sie czy jest o co walczyc w
kontekscie SB czy GUS

 So long:
  --
  Slawek Duchnowski