Re: Environment w NC

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 23:24:48 MET DST

emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl (M.R.H.) wrote:

[...]
> Bo niby pojawia sie
>dodatkowa zmienna 'windir', tylko ze to cholerstwo NIE jest widziane
>:((( znaczy komenda 'set' wyswietli, a i owszem ta zmienna, ale proba
>dostania sie przez %windir% nie daje rezultatu :((( Bo jest pisana
>malymi literami, a nie jak inne zmienne, duzymi. Co lepsze moge sobie
>dodac set windir=cos_tam, i on mi to przyjmie, i mam 2 zmienne:
>WINDIR
>windir
>.. jakis pomysl?

Jezeli chodzi o WWG 3.11 to jako doswiadczony 'rzezbiarz w g....'
proponuje wyprobowac stara dobra metode 'spolszczania'
programow z epoki Rolanda Waclawka: wez edytor binarny
(np. DE z NU8.0), otworz sobie plik win.com, zmien string 'windir='
na 'WINDIR=' (zmienna WINDIR w sesji DOS pojawia sie juz duzymi
literami) po czym dokladnie wyprobuj, co zaczyna sie wyp... ;)))

Grzegorz.

p.s. To wcale nie zart - dziala naprawde, ale za efekty uboczne nie
recze, bo nie sprawdzalem - do it at your own risk...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl