Re: Environment w NC

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 21:29:52 MET DST

> Mam taki sobie maly zbior moich batchow... chetnie sluze.
>
> _Wiktor_

o, to moze tez wiesz, jak z batcha odczytac, ze jest czy jest to czysty
dos, czy sesja dos uruchomiona spod windoze? Bo niby pojawia sie
dodatkowa zmienna 'windir', tylko ze to cholerstwo NIE jest widziane
:((( znaczy komenda 'set' wyswietli, a i owszem ta zmienna, ale proba
dostania sie przez %windir% nie daje rezultatu :((( Bo jest pisana
malymi literami, a nie jak inne zmienne, duzymi. Co lepsze moge sobie
dodac set windir=cos_tam, i on mi to przyjmie, i mam 2 zmienne:
WINDIR
windir
... jakis pomysl?

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***