Re: Problem z pamieciami

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 23:28:12 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

>To jest normalne dla programu Checkit i programu EMM386
>Tzn. na kazdym komputerze sie to wysypuje.
>Ale na ogol przy testowaniu dalszego kwadracika (o ile pamietam)

Mnie sie walilo zwykle przy tescie pamieci Extended (o ile dobrze
pamietam, to przy starej wersji Checkita nie trzeba bylo nawet
EMM386, wystarczyl HIMEM). Ogolnie biorac testy pamieci powinno
sie wykonywac na 'golasie' - bez Configa i Autoexeca lub F5 przy
starcie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl