Re: Environment w NC

Autor: Pawel Baranowski (baranows_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 22:06:04 MET DST

In <199606221929.VAA00561_at_polonez.man.lodz.pl>, emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl (M.R.H.) writes:
>o, to moze tez wiesz, jak z batcha odczytac, ze jest czy jest to czysty
>dos, czy sesja dos uruchomiona spod windoze? Bo niby pojawia sie
>dodatkowa zmienna 'windir', tylko ze to cholerstwo NIE jest widziane
>:((( znaczy komenda 'set' wyswietli, a i owszem ta zmienna, ale proba
>dostania sie przez %windir% nie daje rezultatu
[ciach]
>... jakis pomysl?
1. Istnieje zmienna WINPMT odpowiedzialna za wyglad promptu w sesji DOSu
    odpalonej z Windows. Skladnia jej analogiczna jak zmiennej PROMPT.
    Ustaw sobie ja rozna od zmiennej PROMPT np. w autoexec.bat i juz masz
    to co chcesz. Jesli nie jest jawnie ustawiona to jej nie ma a zacheta
    jest taka sama jak ustawiona zmienna PROMPT.
2. Mozna napisac programik np. w C, ktory sprawdza czy zostal uruchomiony
    w DOS-ie, czy Windows - widzialem go kiedys w FAQ grupy newsowej
    comp.lang.c lub podobnej.

                     Pawel Baranowski
E-mail:owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl
        baranows_at_uci.agh.edu.pl