Re: Siec bez kabla

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 22 Jun 1996 - 10:41:51 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Widziales ty kiedys siec komputerowa po porzadnej burzy? Ja wlasnie
>naprawialem - polecialy wszystkie karty sieciowe, polowa plyt glownych,
>jakies twarde dyski, dyskietki, karty video, I/O.. Terminatory uziemione?
>Terminatory przestaly byc terminatorami i jeden ma rezystancje
>nieskonczonosc a drugi 70 Ohm.

Ja bym to nazwal nie tyle porzadna burza, co kataklizmem ;-)
Co to bylo ? - traftenie pioruna w budynek czy w kabel Ethernet
miedzy budynkami ? A moze zasilanie bylo robione zgodnie z
'niesmiertelna' teoria 'wspolnej fazy', ale za to na dwoch
drucikach ?

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl