Re: Siec bez kabla

Autor: Pawel Baranowski (baranows_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 13:23:17 MET DST

In <4qgbke$1en_at_olorin.nask.pl>, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:

>Ja bym to nazwal nie tyle porzadna burza, co kataklizmem ;-)
>Co to bylo ? - traftenie pioruna w budynek czy w kabel Ethernet
>miedzy budynkami ? A moze zasilanie bylo robione zgodnie z
>'niesmiertelna' teoria 'wspolnej fazy', ale za to na dwoch
>drucikach ?

Lepszy przyklad.
AGH - czesc budynkow ma bolce zerowane, a jeden uziemione
(chyba tez sa zasilane z roznych faz). Polaczone sa grubym ethernetem.
Po kazdej burzy wymienia sie popalone transceivery (b.czesto w A0 :-) )
dopiero po ostatniej wladze uczelni wyasygnowaly pieniadze na zalozenie
swiatlowodu - wczesniej byly jedynie na wymiane zniszczonego sprzetu.
Cale szczescie, ze nie jest to moja siec :-).

                          Pawel Baranowski
E-mail: owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl
         baranows_at_uci.agh.edu.pl