Re: Turbo i cache w shuttle

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sat 15 Jun 1996 - 21:52:29 MET DST

On 15 Jun 1996 17:00:41 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>bardzo mozliwe, nie probowalem nawet sprawdzac dlaczego nie wszystko dziala
>ok. zlozonosc i roznorodnosc problemow oraz wynikajaca z tego ilosc czasu
>jaki musialbym na to poswiecic zupelnie sie nie kalkulowaly. prosciej bylo
>odeslac dystrybutorowi, poprosic o fakturke korygujaca i kupic nieco drozsze
>asuski, ktore jak dotad nigdy nie robily zadnych numerow. tak naprawde to
>czysty zysk - od jakiegos czasu mam mase wolnego czasu, nic sie nie psuje,
>klienci nie zawracaja glowy a ja moge sie zajac w firmie innymi rzeczami
> [...]
Kolega robi biznes "po amerykansku". Efektywnie i ekonomicznie.
Bardzo dobrze.
Czasami nie ma co sie z kims uzerac o jakosc, latwiej odeslac wziac
inny produkt czy od kogos innego. Tylko tak wszyscy nawzajem ucza sie
robic interesy porzadnie i uczciwie zarabiac swoje pieniadze.
Jeszcze raz bardzo dobrze.

 Na razie:
  --
  Slawek Duchnowski