Re: Turbo i cache w shuttle

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 15 Jun 1996 - 16:52:52 MET DST

> Mozliwe, ze to byla marna werdsja Biosa - mojej HOT-433 naprawde
> bardzo pomogl upgrade, a przedtem robila rozne cuda - do tego
> stopnia, ze chcialem ja komus sprzedac. Na razie mi przeszlo.

bardzo mozliwe, nie probowalem nawet sprawdzac dlaczego nie wszystko dziala
ok. zlozonosc i roznorodnosc problemow oraz wynikajaca z tego ilosc czasu
jaki musialbym na to poswiecic zupelnie sie nie kalkulowaly. prosciej bylo
odeslac dystrybutorowi, poprosic o fakturke korygujaca i kupic nieco drozsze
asuski, ktore jak dotad nigdy nie robily zadnych numerow. tak naprawde to
czysty zysk - od jakiegos czasu mam mase wolnego czasu, nic sie nie psuje,
klienci nie zawracaja glowy a ja moge sie zajac w firmie innymi rzeczami
przynoszacymi niezly dochod... podobnie przy skladaniu zestawow - znam 4
rodzaje plyt na pamiec i zawsze mamy te same, porzadne plyty. skladam
(szybciej bo nie musze sie uczyc zworek i przegladac dokumentacji),
podlaczam, wlaczam - jesli ruszylo przekazuje do testowania i wygrzania i
sobie wiecej nie zawracam glowy sprawdzaniem czy cache dziala i ile pokazuje
sysinfo itd, bo wiem ze wszystko jest ok. to wlasnie zaleta sprzetu wysokiej
jakosci, z pewnego zrodla, od pewnego producenta.
karpio