Re: TP5.5 [bylo:DosNavigator [bylo: Czy juz czas na Netscape]]

Autor: Ziemowit Buczynski (ziemek_at_druid.if.uj.edu.pl)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 18:24:14 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

>W sieci Novell swap file (ca. 500KB) robi we wspolny katalog.

???

>User Interface mi sie nie podoba - przerost formy nad trescia

Rzecz gustu...

>Moj kolega jezdzil troche po swiecie i sam programuje w TP - stwierdzil
>ze wszedzie gdzie w sieci uzywano TP do celow dydaktycznych tam nauczyciele
>woleli TP 5.50 a nie 6.0

Nie bardzo rozumiem jakie wzgledy dydaktyczne przemawiaja za uzywaniem
jednego interface'u a nie innego. Specyfikacja jezyka Pascal nie
zmienila sie od ok. 30 lat a Turbo Pascala od co najmniej 10. Sa
dodawane tylko nowe unity no i obiekty, ale to sie bodajze stalo
wlasnie w wersji 5.5.
To ze na swiecie tak robia no coz... czy tak wszyscy musza?

>AD 1 Moze mozna przestawic zeby swap file wchodzily do katalogu
> klienta, ale po kilku godzinach poszukiwan zrezygnowalem.

Nie spotkalem sie z takim problemem. Po prostu swap idzie do kartoteki
klienta i juz. Poza tym cos dziwnie nadajesz prawa ze klient ma RW do
ktalogow oprogramowania....

                                                Ziemek
Ziemowit Buczynski
mailto:ziemek_at_druid.if.uj.edu.pl