RE: TP5.5 [bylo:DosNavigator [bylo: Czy juz czas na Netscape]]

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 13 Jun 1996 - 08:40:20 MET DST

>dlaczego akurat 5.5?
>6.0 jest nadal w sprzedazy, a nie jest mi znany zaden wzglad
>dla ktorego 5.5 mialby byc lepszy
>Grego

1
W sieci Novell swap file (ca. 500KB) robi we wspolny katalog.
Jesli jeden z klientow (A) ma kilka swapowanych programow i jednoczesnie
inny klient (B) swapuje (znaczy sie pracuje na kilku programach zrodlowych)
to po kilku takich sciagnieciach klient A moze miec w edytorze program
klienta B i na odwrot.
2
User Interface mi sie nie podoba - przerost formy nad trescia
3
(to sie okazalo pozniej po wyrobieniu mojej opinii)
Moj kolega jezdzil troche po swiecie i sam programuje w TP - stwierdzil
ze wszedzie gdzie w sieci uzywano TP do celow dydaktycznych tam nauczyciele
woleli TP 5.50 a nie 6.0
4
Jesli juz cos nowszego to raczej wolalbym 7.0 ale nie ze wzgledow
dydaktycznych. Daje troche mniejszy kod wynikowy - nawet na poziomie
czystego pascala bez wstawek maszynowych.

AD 1 Moze mozna przestawic zeby swap file wchodzily do katalogu
   klienta, ale po kilku godzinach poszukiwan zrezygnowalem.

Romek