Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: Tomasz Rubaj (trubaj_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 17:52:26 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland wrote:

> Wodotryski dodane do kolejnych wersji NC i DN to przerost
> formy nad trescia. Kiedys na obcym komputerze musialem zrobic
> SPLIT na duzym pliku tekstowym otrzymanym e-mailem - bylo tam
> kilka plikow UUE - oczywiscie dostepny program UUDECODE widzial
> i rozpakowywal pierwszy z nich. Jedyny ratunek funkcja split.
> i co sie okazuje : Split w menu File robi, ale nie podzial plikow
> a podzial Okna. Qrwicy mozna dostac. Dobrze ze byl na dysku
> TurboPascal to moglem szybko sam napisac program do splitowania
> wielkich plikow i rozpakowac te UUEncodowane ZIPy

> [...]

        No, wreszcie juz wszystko jasne! Duza ilosc mozliwosci swiadczy
o "lamerstwie" programu! A ja (do dzis) nie wiedzialem jak rozpoznac od
razu, ktory program jest dobry, a ktory zly...
Moge to odkrycie okreslic tylko jednym slowem: Kurde!
Co do twojego problemu (jesli go dobrze zrozumialem) rozwiazanie bez
pascala brzmi:
copy /a plik1+plik2+plik3 plik_wyj.

Rowniez nieustajacy w poszukiwaniu prostoty...
                TRubaj.

ps. PROSTYCH PROGRAMOW DLA PROSTYCH LUDZI !!!