Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 12 Jun 1996 - 18:46:59 MET DST

At 18:03 96-06-12 +0200, you wrote:

> No, wreszcie juz wszystko jasne! Duza ilosc mozliwosci swiadczy
>o "lamerstwie" programu! A ja (do dzis) nie wiedzialem jak rozpoznac od
>razu, ktory program jest dobry, a ktory zly...

Raczej swiadczy o lamerstwie potencjalnych uzytkownikow.
Dla wyjasnienia: ludzie lamerscy rzucaja sie na kazdy program,
 ktory jest nowszy, wiekszy, ma wiecej bajerow, nie jest istotne
 ze ma wiecej bledow bo oni nigdy tych opcji i tak nie uzywaja.

>Moge to odkrycie okreslic tylko jednym slowem: Kurde!
>Co do twojego problemu (jesli go dobrze zrozumialem) rozwiazanie bez
>pascala brzmi:
>copy /a plik1+plik2+plik3 plik_wyj.
>
>Rowniez nieustajacy w poszukiwaniu prostoty...
> TRubaj.

Zle zrozumiales ! chodzilo najpierw o pociecie duzego pliku
tekstowego na kilka mniejszych kawalkow. Duzego pliku nie chcial
przeczytaj edytor z DN a wiec nie mozna go bylo tym edytorem
okroic do potrzebnych mi kawalkow.

>ps. PROSTYCH PROGRAMOW DLA PROSTYCH LUDZI !!!

Ja bym to inaczej sformulowal:

    PROGRAMY NIE POWINNY PRZERASTAC MOZLIWOSCIAMI UZYTKOWNIKOW
   no moze o kilkadziesiat procent. :-)

------------ Informatyka to nauka eksperymentalna ------------