Re: Jaki modem kupic??14400??

Autor: formatc_at_hsn.com.pl
Data: Mon 10 Jun 1996 - 00:32:27 MET DST

In <4pe9ps$j62_at_onyx.sgh.waw.pl>, rneska_at_akson (Rafal Neska) writes:
>Czy ktos moglby mi udzielic rady jaki modem kupic?
>Interesuja mnie raczej te tansze.
>Poza tym jak sadzicie czy modem 14400 wystarczy czy lepiej kupic 28800 ?
>Mam znajomego ktory ma modem 14400 i jak laczy sie z Internetem to czesto
>zdarza sie ze modem nie pracuje jak sciaga cos siec(www) (wnioskuje z tego
>ze powolnosc sciagania nie wynika z wolnego modemu lecz powolnej sieci)
>Zatem czy w zupelnosci wystarczy modem 14400 ????(roznice cenowe sa dosc
Modemy z 28800 maja lepsze protokoly kontroli bledow, miedzy innymi potrafia
obnizac i podnosci predkosc transmisji w razie zaklocen na liniach.
Generalnie lepiej sie trzymaja linii. Na linii na ktorej Zoltrix nie byl w stanie wytrzymac wiecej
niz 5-10 min, zainstalowalem GVC 28800 (za 530zl brutto).
W ogole przestal zrywac polaczenia, i wyciagal transfer na poziomie 16800.
Co do sciagania z Internetu to lacza sie systematycznie poprawiaja
i za jakis czas 14.4 przestanie wystarczac.
Pozdrawiam
Jarek.