Jaki modem kupic??14400??

Autor: Rafal Neska (rneska_at_akson)
Data: Sun 09 Jun 1996 - 12:42:04 MET DST

Czy ktos moglby mi udzielic rady jaki modem kupic?
Interesuja mnie raczej te tansze.
Poza tym jak sadzicie czy modem 14400 wystarczy czy lepiej kupic 28800 ?
Mam znajomego ktory ma modem 14400 i jak laczy sie z Internetem to czesto
zdarza sie ze modem nie pracuje jak sciaga cos siec(www) (wnioskuje z tego
ze powolnosc sciagania nie wynika z wolnego modemu lecz powolnej sieci)
Zatem czy w zupelnosci wystarczy modem 14400 ????(roznice cenowe sa dosc
znaczne)
Z gory dziekuje za odpowiedz.

--

                                                     Rafal