Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: M.R.H. (emerha_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 10:44:35 MET DST

> Poza tym - nie kazdy ma pelny dostep do Internetu z wlasnym numerkiem
> i moze sobie odpalic netszkape. Sa ludzie z Lynxem na terminalach
> tekstowych, albo z interfejsem do Lynxa w postaci tzw. SlipKnota pod
> Windows - pomyslales o nich ? Ja sam tak 'jezdzilem' ladnych pare
> miesiecy, zreszta korzystajac z konta kolegi na uczelni, bo wlasnego
> nie mialem.

ale czy to jest powod do zwalczania netszkapy? Ja sobie ja chwale.
Kwestia tylko ludzi, ktorzy robia swoje strony, aby tak je
zaprojektowali, by byly takze nadajace sie do czytania i zrozumiale pod
przegladarkami tekstowymi. A mozliwym to jest.

--
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***
***  Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41          ***