Re: Czy juz czas na Netscape 3.x ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 07 Jun 1996 - 01:08:12 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

>Kochani, to mi przypomina chlopczyka ktory na zlosc mamie odmrozi
>sobie uszy. Albo: nie wezme penicyliny i umre bo nie lubie tego
>pana co wynalazl penicyline - on ma przeciez "monopol" na to lekarstwo.

>Netszkapa przewodzi wsrod browserow dlatego ze jest najlepsza
>i latwa do nabycia - prawie za darmo.
>Rezygnacja z tla w GIFie albo rezygnacja z tabelek tylko dlatego
>ze konkurencja ich nie ma to ... dalej nie pisze zeby nie obrazac.

'Cofam ten sek' - Grego juz wyjasnil, ze GIF-y sa w standarcie HTML 3.
Ja akurat zwalczam netszkape, bo nie istnieje jej wersja OS/2 - native

:-)
Poza tym - nie kazdy ma pelny dostep do Internetu z wlasnym numerkiem
i moze sobie odpalic netszkape. Sa ludzie z Lynxem na terminalach
tekstowych, albo z interfejsem do Lynxa w postaci tzw. SlipKnota pod
Windows - pomyslales o nich ? Ja sam tak 'jezdzilem' ladnych pare
miesiecy, zreszta korzystajac z konta kolegi na uczelni, bo wlasnego
nie mialem.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl