Re: WIN NT contra OS/2

Autor: Dobieslaw Wroblewski (wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 05 Jun 1996 - 09:51:47 MET DST

Heja.

Czy ktos tu lubi M$?
Uzywam Worda 6.0. Od dosc dawna. Myslalem juz, ze nauczylem
sie zyc z jego humorami (bylem sklonny nawet powiedziec, ze
takich humorow nie ma, tylko ja sie nie umialem tym
poslugiwac). Ale ostatnio jest nie do wytrzymania.
Zaczynam wierzyc w Hard Artificial Intelligence:).

Nie urzadzam jakichkolwiek zmian w systemie (procz porzadkowych:
antywirusy, defragi itp.), natomiast Word okresowo zmienia
swoje dzialanie.

Ze dwa tygodnie temu gubil strony podczas wydruku. Ze dwa dni temu
przestal. Co teraz gubi? Ano ostatni wiersz na stronie, jesli
wiersz ten nalezy do akapitu dzielonego pomiedzy stronami.

Ja wyMiekkam i chyba zrezygnuje z wspolpracy z MS.

DW.