Azteh 6x. Pomocy

Autor: PODHAJSKI MARCIN (PODHAJSM_at_sita.ae.krakow.pl)
Data: Wed 05 Jun 1996 - 11:07:32 MET DST

Jestem od niedawna uzytkownikiem tego CD-ROM'u i najprawdopodobniej z
jego powodu mam problemy z kartami muzycznymi. Problem rozpoczol sie
przy karcie Shuttle (synteza FM - ok, tylko klopot z 8 i 16 bitowymi
dzwiekami zarowno pod DOS jak i Win'95). Dopoki nie bylo CD chodzil
wpozadku (i chyba najlepniej ze wszystkich kart do 200 zl), po
wszelikich mozliwych zmianach ustawien (caly zakres setup'u i zmian w
ulokowaniu na plycie) service wymienil mi go na Sound Makera, ktory
wspolpracowal wprawdzie bez problemu z CD ale dzwiek wydobywajacy sie
z niego po podlaczeniu do wiezy byl bardzo, bardzo tandetny.
Sprobowalem wiec z karta Azteh'a bo myslalem ze jak wszystko bedzie z
jednej firmy to bez problemu bedzie wspolpracowac, ale nic z tego
(brak 8 bitowych). Doradzcie mi co zrobic, pewnie zmienic CD'ka.

                                            Marcin
podhajsm_at_sita.ae.krakow.pl